پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
ز

حوزه/ حجت الاسلام باغستانی گفت: جذب حداکثری مردم خصوصا جوانان و نوجوانان به مسجد، عمده فعالیت امور مساجد کاشان می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام علی باغستانی مسئول امور مساجد شهرستان کاشان، امروز در کارگاه توانمندسازی ائمه جماعات و امامان محل و تیم فرهنگی مساجد کاشان، ضمن رضایت‌مندی از برگزاری این کارگاه یک روزه، اظهار داشت: امیدوارم برگزاری اینگونه کارگاه‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

مسئول امور مساجد کاشان، از وجود ۴۶۳ مسجد در شهرستان کاشان خبر داد و یادآور شد: از این تعداد، ۳۵۰ مسجد به صورت کامل فعال هستند و بعضی از مساجد کاشان به‌صورت فصلی در ایام ماه‌های مبارک رمضان و محرم فعال می‌شوند.

حجت الاسلام باغستانی، با بیان اینکه به بسیاری از مناطق کاشان روحانیون مقیم برای راه‌اندازی مساجد اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در بعضی از مناطق که چند مسجد دارند، به‌صورت دوره‌ای امام جماعت برای اقامه نماز جماعت در جهت ایجاد اتحاد و همبستگی، مستقر نموده‌ایم.

مسئول امور مساجد کاشان، با بیان اینکه در بیش از ۱۵۰ مسجد نماز جماعت صبح اقامه می‌شود، ابراز کرد: تمام تلاش خودمان را برای اقامه نماز جماعت صبح در دیگر مساجد کاشان به کار گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: در رابطه با بحث تامین بودجه‌ امامان جماعت جلساتی با نماینده ولی فقیه در کاشان و بعضی از معتمدین داشتیم که امیدواریم هرچه زوتر این مشکل نیز برطرف شود.

مسئول امور مساجد کاشان، جذب حداکثری مردم خصوصا جوانان و نوجوانان به مسجد را عمده فعالیت امور مساجد کاشان عنوان کرد و گفت: اعتقاد داریم اگر با حضور حداکثری مردم و جوانان در مساجد روبرو شویم، بسیاری از انحرافات و برنامه‌های فساد در جامعه برطرف می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha